2015. szeptember 21., hétfő

2015 szeptember 21. Fészekhagyó életmód tábor 1. nap

Kedves Olvasók!

Üdvözlünk mindenkit két év után ismét a Strázsa tanyáról! Ma megkezdődött a két hetes Fészekhagyó életmód tábor, már mindannyian nagyon vártuk!

A vonatot hosszasan kerestük...

Reggel korán találkoztunk a Keletiben, ahonnan kisebb bonyodalmak után végül elindult a vonatunk Szabadszállásra.

... majd megtaláltuk...

... és elindultunk.

Nagy volt a vidámság!

A vasútállomáson Csaba bácsi, a tanyán pedig Betti néni és a Strázsa tanya stábja várt minket. Picit beszélgettünk a következő két hét terveiről, majd megérkeztek a csomagjaink Anita jóvoltából, és mindenki elfoglalta a szobáját, kipakolta a bőröndjét.
Ezután a méltán körberajongott Adrián vezetésével felfedeztük a tanyát, megnéztük a lovakat, nyuszikat, bárányokat és halakat. A sétánk végén aláírtuk a munkaszerződéseinket, majd jót ebédeltünk.

A csendes pihenő után beszélgettünk a higiénia fontosságáról, aztán pedig következett a munka. A négy csoport (Sandokan, Királyok és királynők, Fészekhagyós tanyasiak és az -ideiglenes néven- Virsli csoport) állatgondozási feladatokat (lovak tisztán tartása, etetése), kerti munkákat (tobozszedés), ház körüli munkákat (söprés, felmosás, pókhálózás) és konyhai feladatokat (vacsora elkészítése- virslifőzés) láttak el. A nap végén, vacsora után megbeszéltük a napot, megválasztottuk és megünnepeltük a nap dolgozóját, és mindenki megkapta a fizetését. Végül ki-ki felhívta szüleit a recsegő térerő mellett.

Jól elfáradtunk, este 9-re már mindenki ágyban volt és aludt.

Délután beszélgettünk

Aláírtuk a szerződéseket

Sanya a  nap dolgozója

ÜZENETEK A SZÜLŐKNEK:

Niki üzeni, hogy "Fifire vigyázzanak, és jó munkát kívánok az anyukámnak és az apukámnak, ne idegeskedjenek, nincsen semmi bajom, óvatosan megetettem a lovat és a Nimród azt üzeni, hogy ha jönnek majd vasárnap, akkor simogassák meg."

Nonó: "puszilom a Nagypapát és jobbulást kíván neki, anyáék látogassák meg a Nagypapát, ne legyen szomorú, legyen mindig jó kedve, messze vagyok és puszilom."

Attila: "Jól érzem magam."

András: "Jól vagyok és ne aggódjatok!".

Zsolesz: "Azt üzenem a kedves anyucikájámnak, hogy nagyon jól érzem magam itt a tanyán, de úgysincs semmi baj, mert ha a legjobb királyok és hercegnők összefognak, akkor tudunk uralkodni magunkon."

Blanka: "Én mosogattam el, a Sanya meg inkább virsliket készített, jól érzem magam."

Panka: "Teljesen jó volt a napom."

P.Kriszti: "A Jóisten áldjon meg titeket és billió ölelés."

Sanya üzeni anyának, hogy legyen boldog.

Panni anyukájának és apukájának is üzeni, hogy legyen boldog.

Zsóka: "Nagyon örülök, hogy idejöhettem ebbe a két turnusos táborba és nagyon jól érzem magamat, ma elég nehéz munkám volt, de már kipihentem magam. Azt üzenem apának, hogy fogjon egy szép csukát és remélem sikerül. Sok szeretettel puszilom őket és remélem jól érzitek magatokat."

Rita "Hiányzik az egész család, de ne aggódjatok, nagyon jól vagyok, vigyázzatok magatokra."

1. Draga Feszekhagyosok! Szeretlek Titeket! Jo munkat, szorakozast, szep idot Nektek, s nemsokara talalkozunk! ;)

2. Kellemes meglepi, hogy a telefon (70-es) mégis jól működik. Örülök, hogy Tillának minden tetszik és szokatlanul sokat mesél.