2015. szeptember 30., szerda

2015. szeptember 30. Fészekhagyó életmód tábor 10. nap

Kedves Olvasók!

A mai nap is nagyon jó volt, a Scholtz Kriszti büszke nagyon ránk! (Zsóka)

Ma 50 kisgyerek érkezett hozzánk a kunadacsi iskolából a Strázsa tanyára, nekik tartottunk játékos foglalkozást.
Felkeltünk, reggeliztünk, utána elmentünk készülődni és jöttek a gyerekek. Krisztivel elmentünk az erdőbe énekelni, azért mentünk oda, mert onnan vártuk a gyerekeket. De vissza kellett fordulnunk az erdőből, mert más útvonalat választottak. (Nonó)

Fogadtuk nagy szeretettel, kaptak útlevelet, amire öt pecsétet kellett gyűjteniük az öt állomáson plusz volt még három mellék állomás. Szót fogadtak nekünk és tudtunk nekik segíteni, nagyon ügyesek voltak.

Volt éneklés P. Krisztivel, kézműves Dórival, Petrával, Nonóval, Zsókával, Andrással, Orsival és Pannival (2 féle- bagoly és szörny- könyvjelző készítés), és volt népi játékok Ágival, Blankával, Ákossal és Danival, volt a buborékfújás Nikivel és Attilával, Istvánnal és Sanyával a szobros játék, és a patkódobás meg a szögkeresés Anitával, Gabival és Zsoltival. A gyerekek ajándékot kaptak, Cerbonát (Zsolesz).

A gyerekektől elköszöntünk és örültük hogy itt voltak.

Készült egy csoportkép, könnyes volt  búcsú (P.Kriszti).

Majd ebédeltünk, nagyon finom volt a lasagna, csendes pihenőztünk, aztán folytattuk a munkát (felmosás, söprés, bevásárlás, megfőztük a virslit, felvágtuk a zöldségeket).

Ezuztán megvacsoráztunk, blogot írtunk, fizetést kaptunk és megválasztottuk a nap dolgozóját, aki ma nem más, mint Ákos!!! 
Picit még mókáztunk aztán mindenki korán lefeküdt aludni, mert holnap is izgalmas nap vár ránk!


ÜZENETEK:

Gabi: Hiányzik a Dóri néni, az úszóedzőm! És nagyon aggódom és nagyon szeretem a Dóri nénit!

Zsolti: Kedves Anyucika! Képzeld el, voltam Dániában képzeletben és eszembe jutott a dán hot dog evészet, amit nagyon szeretek! És szívesen vinném a segítőket is Dániába egy hot dog evészetre. A kicsik olyan ügyesek voltak, hogy megtalálták, amit én eldugtam, mint a tűt a szénakazalban. Pusszancs- nyusszancs

Panni: Kedves Anya! Hát jó volt a délelőtt, reggel felkeltem, Krisztivel énekeltem, könyvjelzőt csináltunk. Jó volt a hetem a tanyán, és a konyhában dolgoztam. Dórinak üzenem, hogy sok puszi!

Dani: Ákosnak üzenem, hogy várom, hogy működjön rendesen a játék a telefonon, mert Ákos ért hozzá. Ma táncoltam lányokkal, körtáncoltam, ez jó volt nagyon! Szeretem Anyát, és Apát puszilom!

Zsóka: Kedves Szüleim! Jó volt a mai napom! És nagyon várom, hogy találkozhassak veletek, és képzeljétek el, hogy azt mondta nekem a Betti, hogy amikor október 12-én fogunk jönni, lesz egy bál. És nagyon várom az iskolát is, hogy mehessek újra iskolába. Jó volt a vacsora is, holnap megyünk a városba, lovaskocsival, amit nagyon szeretek! Nagyon hiányoztok nekem!

Blanka: Kedves Anya! Az iskolásokkal voltam ma, körbe álltunk és játszottunk velük. Holnap lovas kocsizni fogunk. puszi

P. Kriszti: Drága Szüleim! Ma megénekeltettem 50 gyereket és nagyon nagy élmény volt. Boldog vagyok tőle. Az ötödikesektől kaptam egy csomó ajándékot, és annak is úgyszintén, ugyanúgy örültem. Holnap boltba megyek, és veszek finomakat és egészségeseket. Billió ölelés: Kriszti ui.: lovas kocsikázás lesz.

Petra: Már várom nagyon a holnapi lovaskocsizást!

Niki: Üzenem a barátomnak, hogy sok boldog szülinapot kívánok neki. Jól vagyok, köszönöm szépen, remélem ti is jól vagytok és az állatokkal is minden rendben van. Mamát, papát sokszor üdvözlöm. Sok puszi nekik!


Ilyen vidáman vártuk a gyerekeket

Megérkeztek


Zsolti vezette a szalmakazalban tű keresést

A fiúk két gyerekcsoport között mókáztak picit

Niki és Attila buborékot fújtak a gyerekekkel

Volt arcfestés is

Nagy volt az összhang

... és szörnyes könyvjelzők is készültek

A végén pedig mindenki örült az ajándéknak

A nagy csapat

Ákos lett a nap dolgozója

Este is jó volt a hangulat

Páran táncra is perdültünk

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon jók vagytok, irtó büszke vagyok rátok, hogy ezt így összeszerveztétek és ami azt illeti hiányoztok is eléggé!
    Nagy öleléseket küldök!
    Dóri

    VálaszTörlés