2015. szeptember 27., vasárnap

2015 szeptember 27. Fészekhagyó életmód tábor 7. nap

Kedves Olvasók!

Ülünk a vacsora után és egyeztetjük a második hét változásait; cserélődnek a segítők; Eszti, Panka, Maris hazamentek, Dóri reggel megy, holnap jön Ági, Böbi, Dóri és új munkacsoportok is lesznek. Jön még Gábor és Ibolya, akik miután aláírják a munkaszerződésüket, majd körbemutatjuk nekik a terepet és csak utána indul majd a munka.

Ma nem lesz nap dolgozója szavazás, mert nem dolgoztunk, viszont kapunk fizetést, mert az szabadnapon is jár.

Fölkeltünk, utána mentünk tornázni, utána megreggeliztünk, kicsit a szobánkban megint rendet kellett rakni, utána fölszálltunk a kisbuszra, elmentünk Kecskemétre, ahol a csoport kétfelé vált. Az egyik csoport elment moziba, a másik csapat elment strandra.

Mozi: Zsolti: Nekem nagyon szuperül tetszett, főleg, amikor a tréfákat belerakták és lehetett röhögcsélni. Az uszoda is nagyon jó volt, medencéből medencébe mentünk. Először elmentünk a gyógyvízbe, utána a kintibe, aztán a hullámosba. Vándoroltunk, Petra szerint a hullám, Zsóka szerint mindegyik jó volt. Kint nagyon meleg volt a víz és bugyborékoltunk, volt pezsgőfürdő, az nagyon jó volt. (P. Kriszti: „Tudtok élni!”). Aztán képzeld el Kriszti, úgy kezdődött, hogy eleve nem tudtunk kész lenni, mert mire felöltöztünk, mire hajat szárítottunk, azt mondták, hogy csak fürdőruhában lett volna jó, aztán végül papucsban is jó volt. Végül a Dóri vett nekünk kaját, mert nem lett volna rá idő, mire végeztünk a hajunkkal. Végül elhoztuk is itt ettük meg a kaját.

A mozis csoporttal voltunk enni. Miután a nagy nevetések közepette kijöttünk a moziból, aztán fogtuk magunkat és kimentünk enni, mert olyan farkaséhesek voltunk…ettünk finomakat, de nem akármilyeneket ( nem somlóit, brassóit). Ebéd után sétáltunk és kóstoltunk szilvalekvárt, a nénitől el kellett kérni a kecskeméti vásárban. P. Kriszti rántott sajtot evett franciasalátával és egy egész nagy üvegnyi multivitamint ivott hozzá. Zsolti: Amikor ott sétáltunk a piacon végig és néztük ezeket a portékákat, én el voltam lepődve, hogy én népi hagyományból jó vagyok, és csomó csikós ruhás volt és beszélgettem is néhánnyal, úgyhogy ezt anyukámnak elmondom, hogy váratlan meglepetés volt.

Aztán csokival és képeslappal elköszöntünk Pankáéktól, lovagoltunk, és szeleteltünk a döner kebabhoz Zsóka kívánságára, tortillába raktuk. Jött Kati.

ÜZENETEK:

Zsóka: Kedves Szüleim! Jól éreztem magam az uszodában, nagyon élveztem az úszást és jó volt a hullám! És volt egy kis probléma, de utána minden rendbejött és a többiek elmesélték, hogy milyen volt a mozi. Ma megvolt a kedvenc vacsorám és örültem neki, hogy itt volt a Heiszer Kati! És jó volt a lovaglás is és már alig várom a holnapi új segítőimet, ma jó volt a torna is, úgyhogy szeretettel Zsóka!

Nonó: Ma moziba mentünk Kecskemétre, nagyon vicces volt a film, a kis elefánt kék színű felhőt fújt ki az orrából, nagyon jó volt mozizni, örültem, sok fotót készítettem és nagyon finom szilvalekvárt kóstoltam meg és sok puszit és jó éjszakát.

Zsolesz: És a hazamenős segítőknek üzenem, hogy jó volt veletek együtt dolgozni és nevetgélni és azt üzenem, hogy legyetek vidámak és gondoljatok rám és jó volt veletek bohóckodni és örülök, hogy elvittetek engem erre a vásárra és találkozhattam hagyományőrző csoportokkal.

Petra: Kedves Anya! Nagyon jó volt a víz, és kicsit elfáradtam és várom már holnap az új segítőket, hogy milyenek lesznek.

Panni: Uszodában voltunk, fürödtünk, jó volt, játszottam, barátnőmmel sétáltunk, és utána hazajöttünk, ebédeltünk, itt volt a Kati néni a kisfiával, szeretnék sok puszit küldeni!

P. Krisztina: Nagyon jó volt a moziban, isteni volt az ebéd, jó volt a séta, bementem a tempomba egy imára és nagyon sok ölelést és szeretet és puszit, meg Isten áldását küldöm.

Attila: Nekem is jó volt moziban nézni rajzfilmet és jól érzem magamat!

Blanka: Voltam moziban!

Niki: Kedves Anya! Voltam moziban és megnéztem a Noé bárkáját és jó volt a film, meg sok állat volt benne, ennyi, meg a film végén elbőgtem magam. Üdvözlöm a Fifit is, meg Olivért is, szeretem! Meg várom a Hoffer Ágit!

Dani: Szeretlek Anya, Apuci!

reggeli torna Esztivel

úton Kecskemétre

a mozizós-városnézős csapat (a fürdősökről sajnos nincs kép)

kedves rokonok csapódtak hozzánk

holnaptól újdonságok várhatóak (vacsora utáni megbeszélés)

1. Csuda jó volt veletek! Szuper csapat vagytok. Jó volt látni, hogy valóban szárnyra keltek! :)

2. Hellóka! Reggel az utolsó pillanatos összepakolás és a búcsúdal miatt meghatódottság közepette el is felejtettem reggelizni, úgyhogy még a vasútállomáson becsokiztam (úgy értem a tőletek kapott csokiból). Nagyon jó volt veletek srácok, minden percét élveztem, a sok tobozszedéssel, activityvel, fókamókázással, kinek-kinek haja mosásával együtt. Főleg persze a beszélgetéseket és a spontán bulikat bírtam.

Néhányan tettetek "ígéreteket" nekem, van aki rendesen fog tornázni a második héten is (fókamóka), van aki vicces üzenetet küld majd, van aki pedig moon walkingozni fog a pénteki buliban (kacsintás), amiről majd külditek a képet! Én pedig azt ígérem, hogy megpróbálok minél több programot együtt csinálni veletek, de addig is, gyertek minél többen zenére péntekenként és akkor tuti, hogy találkozunk! KIRÁLYSÁG!
    Dóri

3. Sziasztok
    Minden nagyon klassz volt de már jó itthon lenni