2018. február 10., szombat

Visszatérés Szendrőládra, önálló életvitel tábor- 2. nap




Hogy mi történt ma?
Nonó: „Nekem a mai nap az fantasztikus volt. Mert a nagy koca malacot kiengedték, és ott rohangált. De két hét múlva le fogják vágni.”
Reggeli torna:
Zsóka: „Először felébredtünk, reggeli torna volt Pankával, utána tánc, és meg is viccelt utánozós feladatokkal. Reggelire tojást ettünk, fincsi volt.”
Gabi: „Utána fölöltöztünk, és elmentünk vásárolni, meg állatgondozni.”
Állatgondozás
Gabi: „Lapátoltunk ganét, szalmából csináltunk ágyat a malackáknak vasvillával. Szabadon volt a nagy malac, túrta a földet. Engedtünk vizet a vödörbe, meg megitattuk a malacokat.”
Barna: „Én be mertem menni a nagymalachoz. Ezek ugyan azok, akik 2 éve még  pici ölbe malacok voltak, a karunkban.”


Bolt:
Zsóka: „Elmentünk a boltba, vettünk 50 kg tehén túrót. (500 dkg. A szerk.) Aztán még  tejfölt is vettünk, tojást, paradicsomot, lilahagymát, borsot, paprikát, kenyeret.”
Számítógépes ismeret
Zsóka: „Volt számítógép ismeret, tanultunk az internetről is.”
Gabi: „Nem szabad egyedül bank kártyával interneten vásárolni, le kell ellenőrizni az oldalt előtte. Az oldalak néha hazudnak.”
Ebéd, Pihenő
Bea: „Ebéd volt, borsóleves, csirkecomb, kukoricás rizs, mártás, csalamádé. Fincsi volt.”
Nonó: „Meg kell mosni a kezünket alaposan mindig, mert nem látni, mi van rajta evés előtt.”
Jucus: „Ebéd előtt Csillácska megérkezett.”
Bea: „Pihentünk, csendes pihenő is volt.”
Zene foglalkozás
Jucus: „Pihenés után jöttek hozzánk kedves helyiek zenélni. Volt harmonikás, gitár, ceglédi tejes kanna, szépen énekeltek.”
Ákos: „Táncoltunk.”
Zsóka: „Táncoltunk, énekeltünk, nagy buli volt, csináltunk csoport képet is.”
Vacsi, pihi, társasjáték, vendégforgalom
Barna: „Vacsorát is megcsináltuk, lefürödtünk. Ákosnak is segítettem lezuhanyozni.”
Gabi: „Csináltunk tojás krémet, meg magyaros vajkrémet. Törtem tojást, megfőztük, nyomtuk a mustárt is. Paradicsomot is vágtunk, tejfölt kevertünk, hagymát vágtunk.”
Zsóka: „Jött Zsuzsa néni, meg Gábor bácsi, elvitték kedves Krisztikét, meg  Mariskát, mert sajnos dolguk volt. Jó volt őket látni, kár, hogy elmentek. Pannit is vitték, aztán vacsoráztunk.”
Jucus: „Vacsora után rendet raktunk, mosogattam, minden jó volt, puszi!”
A legjobb dolog a napban…
Gabi: „A  népi tánc nagyon jó volt, meg az, hogy énekeltük a Paff a bűvös sárkányt.”
Jucus: „Tornán sikerült bemutatnom a táncom Pankának és Mariskának!”
Sanya: „A legjobb az állatgondozás volt nekem, meg a zenések. Gitároztak szépen, tavaszi szelet.”

Üzenetek:
Gabi: „Alig várom, hogy főzhessek a családomnak ebédet, és készíthessek finom szendvicseket!”
Nonó: „További jó sikert a gyógyuláshoz, Apa!”
Barna: „Én jól vagyok!”
Bea: „Jól vagyok, szeretem a családom. Puszilom Őket!”
Ákos: „Kokoleokó.”
Zsóka: „Üzenem a családomnak, hogy mindjárt felhívom őket. Puszi!”
Sanya: „Öleléseket küldök a Mamának! Hogy szeretem.”
Jucus: „Jól éreztem magamat, igen. Az órák mind jók voltak, a foglalkozások, szívesen jövök ide jövőre is. Üdvözlöm a Csúzi családokat! Szendrőládra szívesen jövök jövőre is!”

Pataki Anitának minden Fészekhagyó Boldog Születésnapot kíván! Isten éltessen sokáig, puszi!

1 megjegyzés: