2018. július 9., hétfő

Önálló életvitel tábor Balatonmáriafürdő- 3. nap




 Ma felkeltünk, reggeliztünk, piacon vásároltunk anyáknapjára, meg ennivalót, levendulazsákos dolgokat...  (Barna) Én vettem gulyáskrémet (Jucus) Én levendulás plüssmacit szereztem (Bea). Én a  pénzemből kinderbuenót vettem (Zsóka). Én úságot vettem, de csak egyet. Kettőt szerettem volna, de nem volt annyi pénzem, így csak egy fért bele. (Márton)

Piac után Panka tartott nekünk tornát. A torna végén relaxáltunk, és játszottunk is. 



Kipróbáltuk a szobabiciklit, csocsót, erőgépeket. Ugráltunk a trambulinon. Ebéd után pihentünk, és elmentünk az év legjobb fagyija díjas fagyizóba.  Aztán kimentünk a mólóra, fényképeket készíteni. Beszélgetős kör is volt a Közgyűlésre készülés miatt. És én voltam a meglepetés, mert visszajöttem a táborba (Nonó). Aztán néhányan voltunk vásárolni a Csillával a boltban. 




Megcsináltuk a vacsorát, megettük, és elpakoltunk. Aztán kezdődött a buli!
Alkoholmentes koktélokat kevertünk a buli elején (ananászléből, tejszínből, eper- díszítéssel), és meg is ihattuk. Utána indult a parti, zenével és tánccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése