2015. szeptember 23., szerda

2015 szeptember 23. Fészekhagyó életmód tábor 3. nap

Kedves Olvasók!

Vacsora után felolvastuk a tegnapi híradásunkra érkezett három kommentet Anitától, Beától & Balázstól & Bogitól és Drapákéktól. Megint nagy taps és kurjongatás fogadta mind a hármat. <3

A mai nap úgy indult, ahogy szokás, és kezdődött a torna Krisztivel.

A Fészekhagyó tanyasiak voltak az állatoknál és sok feladatuk volt, például az állatoknak vizet kellett bevinniük; illetve ahogy András a csapattól beszámolt: „és hogy is mondjam szépen, a lótrágyát férfiasan és őszintén megcsináltam. Utána a Renátával az ajtókilincseket pucoltuk meg, aztán a lányok itt bent csinálták a szalvétákat, amíg én kint sertepertéltem. Utána ebéd, aztán volt egy kis civakodós, aztán tobozt szedtünk és jött egy másik csapat segíteni.

A Sandokan ma reggel takarítással kezdett, söpörtünk, a fürdőszobát és a szobákat is felmostuk, pókhálótlanítottunk. Aztán elkezdtünk füveket szedni az állatoknak és bemehettünk nekik odaadni az ennivalót. Jó nap volt. K. Kriszti Adriánnak segített állatgondozáson.

A Királyok és királynők állatot simogattak és etettek, aztán elmentek vásárolni és vettek 63 tojást, répát, hagymát, paradicsomot, kaprot, hagymát, kenyeret, olíva olajat. A csapat egy másik dolgozója elmesélésében ma úgy kezdődött a nap, hogy elmentünk tobozt szedni és mint egy kis kenguru szedtük. Vásárlás után visszafelé énekeltünk a kocsiban. Annyira szuper napja volt a mi csapatunknak, hogy ilyen még nem is volt.

Niki: elmentünk a nyulakhoz, a nyulakat megetette András, a galambokat pedig én, akik iszonyatosan repkedtek. A galambkajában volt sárgaborsó, zöldbab, piros valami, kukorica, zab és kis granulátum.
Fetrengő virslisek szupercsapata: felmostak, feltették a székeket, Blanka mosogatott, utána mentünk tobozt szedni. Délután ház körüli munkákat csináltunk; Sanya söpörgetett, a többiek pedig felmostak, feltakarítottak.

Délután beszélgettünk a szerelemről, szexről meg az óvásról.

A munkák után kicsit társasoztunk, aztán vacsoráztunk.

ÜZENETEK: [amik olyan hosszúra nyúltak, hogy eközben az épp nem üzenő fiatalok a fizetésükért állnak sorba]

Zsolesz: Kedves Bea, nagyon szeretlek, te vagy a másik jobb kezem, mert ugye bennfenntes szoktam lenni nálad, mindent tudok rólad, azt üzenem neked hogy a kisbabád legyen egészséges, fitt és szép és áldja meg a kisbabádat az Isten az én nevemben is, és üzenem a Drapákéknak hogy a kürtös kalácsuk nagyon finom, ami ugye Szlovákiából származik, ha jól tudom.

Zsóka: Kedves Bea, nagyon szeretlek és sokat gondolok rád, Drapákéknak azt üzenem, hogy sok egészséget, ja és a Beának még azt hogy nagyon hiányzik és nagyon szeretném, ha találkoznánk egyszer és tudom, hogy sok dolgod van a kisbabáddal és tudom hogy nehéz időszakot élsz át, és hogy sok egészséget kívánok a baba fejlődéséhez.

Nonó: kedves Anyu, Apu nagyon jól érzem magam itt a tanyán, sok mindenféle dologgal ismerkedtem meg, halakat etettem, meg állatokat, kis diókat szedtem ma és a mai nap a leves nagyon finom volt és a második kicsit ízlett. Puszilom a Nagypapát és Kati keresztmamát és jó éjszakát kívánok.
Niki: kedves anya, kérlek szépen, hogy küldj nekem Olivérről fényképeket, pluszba még a cicára nagyon vigyázz, sokat nevetek. Nimród üdvözöl sokszor, képzeld el, hogy Hajninak lesz kicsi pónibébije. Sokszor puszillak, üdvözöllek.

Panni: Szeretettel sokat gondolok rátok, sokat dolgoztam, sok lovat etettem és állatot simogattam.

K. Kriszti: Üzenem Adriánnak, hogy nagyon hiányzik. Apunak és Anyunak üzenem, hogy puszilom őket, és nagyon szeretlek titeket, a tesómat is, meg a mamám gyógyuljon meg minél hamarabb, a nagypapám pedig jó helyre kerüljön, Adriánnak meg puszi!!

Attila: azt üzenem, hogy jól érzem magamat.

P. Kriszti: Nagyon jól esett vásárolni és nagyon sokat gondolok rátok Anya és Apa és imádkozni fogok értetek ma éjjel. Pénteken iskolába fogunk menni és izgatottam várom, billió ölelést küldök és mindenki, aki jön azt sok öleléssel várom, Isten áldjon titeket.

Rita: Nagyon jó volt kint az állatoknak dolgozni, kisöpörtem az istállót meg a nyergesnél, szedtem zöldet az állatoknak, a nyulaknak adtam zöldet, sokszor puszilom az egész családot.
Petra: Jól érzem most magam, de még a pénzemet se kaptam meg (éppen fizetésre áll sorba Petra – a szerk.) Cicáztam! Holnap olyan jót fogok vásárolni, hogy nem igaz!

Blanka: Anyuéknak írjuk meg hogy kint felsöpörtem és felmostam

Közben kiosztásra kerültek a fizetések és kiszámoltuk a nap dolgozója szavazás cetlijeit (Szabi számol, a többiek kiabálják, hogy „halljuk, halljuk!” Ééés a mai nap dolgozója…….Zsolti (ismét egy tapsvihar), a petróleum lámpát kérte tőlünk (Niki vezetésével üvöltve énekeljük neki).

Holnap korán kelünk a piacozáshoz, úgyhogy megyünk is aludni.

talajrendezünk

kertészlány

a nap dolgozója!

a jól megérdemelt fizetés


5 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon ügyesek vagytok, gondolunk rátok Hannoverben! Puszi, Orsi és Ákos

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Fészekhagyók! Úgy látom, hogy nagyon jól mennek a dolgok a tanyán! Remélem, hogy minden napotok ilyen hasznosan és vidáman telik majd, sőt még ennél is jobban. Drukkolunk, hogy minden szuperül menjen továbbra is. Sok puszi mindenkinek a találkozásig!

    VálaszTörlés
  4. Hajrá csapatok! Mindenkinek szurkolok az egyszerűség kedvéért!
    Iván

    VálaszTörlés
  5. ezt az üzenetet a MWSzT facebook oldalára kaptátok:Zsuzsa Drapák Hát kedveseim, mozgalmasan telnek napjaitok. Csak így tovább, mutassátok meg mindenkinek, milyen ügyesek vagytok. Nagy cuppanós puszi mindenkinek, aki homlokpuszit szeretne hát azt is küldünk egy zsákkal. Drapákék

    VálaszTörlés